
Khloé Kardashian släpper eget jeansmärke med fokus på kurvor
Khloe Kardashian har många järn i elden. Ett eget jeansmärke är hennes senaste projekt där kurvor och den naturliga kroppen ska vara fokus.
Nu har Khloé Kardashian inlett ett nytt projekt – att lansera ett eget jeansmärke. Realitystjärnan har grundat märket The GA Project, som väntas lanseras senare i år.
”Det finns en ny definition av sexighet. Formen vi drömmer om har kurvor, inte bara den raka kroppen som mode tidigare har varit. Vissa kallar det en ny silhuett, vi menar bara att det handlar om att uppskatta kroppen du är född mer”, står det på märkets hemsida.

Just nu söker Khloé modeller som kan bära upp jeansen i hennes första kampanj. ”Jag letar efter vackra, starka kvinnor som vill göra jeanskampanjen med mig”, skrev stjärnan på Instagram.
Alla som bor i USA kan söka och få chansen att bli märkets ansikte utåt tillsammans med Khloé. Du kan dessutom bli en del av testgruppen som ska, ”skapa de bästa möjliga jeansen för vårt squad”, säger hon.
Instagram embed with url: https://www.instagram.com/p/BE_iQJyhRlZ/
Liknande kampanjer har lanserats av bland andra Marc by Marc Jacobs och American Apparel tidigare, där modehusen har letat modeller bland sina följare, kunder och fans.
Läs även:
Sommarmode i större storlekar – 21 grymma köp
26 snygga sommarklänningar för alla tillfällen
Badmode 2016: 27 snygga bikinis och baddräkter
Foto: IBL/Instagram