Annons
 

Louis Vuittons flirt med 50-talet

 

 
Annons
 
Annons
 
 

 

Louis Vuittons kampanj för Autumn/Winter 2010-2011.

Louis Vuittons retroinspirerade kampanj för höst- och vinterkollektionen 2010-2011 samlar tre supermodeller – Christy Turlington, Karen Elson och Natalia Vodianova – i en serie vackra bilder tagna av fotografen Steven Meisel.

Annons

Kampanjen hämtar inspiration från 50-talet med stickade tröjor, svepande kjolar och pumps med rosetter.

– Louis Vuittons styrka är den nästan magiska förmågan att förnya sig själva varje säsong. Förra säsongen handlade helt om idén om New Age-resenären. Den här säsongen var ett manifest för vackra, kvinnliga kläder. Två olika kollektioner, två olika kampanjer men en och samma Louis Vuitton, säger Marc Jacobs, chefsdesigner på Louis Vuitton.

Vad tycker du om Louis Vuittons 50-talsinspirerade kampanj? Rösta nedan!

[poll id=717]

Läs även: Backstage med Lara Stone för Louis Vuitton

Natalia Vodianova, Christy Thurlington frontar Louis Vuittons höstkampanj.

Av: Malin Ny