I går släppte Stella McCartney och Adidas bilderna för sin nya kampanj inför A/W 2016. Varumärkena har gjort tidigare designsamarbeten, och den här gången med modellen Karlie Kloss som ansikte utåt. Kampanjen utlovar moderna sportkläder som ska inspirera till träning.
Läs också: Adidas nylanserar 90-talssko med Kate Moss i spetsen
Karlie Kloss har själv uttalat sig om om kampanjen på sociala medier: ”Mode och träning är två av mina stora kärlekar, jag är så glad för att få vara en del av Adidas för Stella McCartney” skriver hon på Instagram.
Kollektionen släpps den 30 juli och fokuserar på träningsplagg för löpning, yoga och vintersport och kommer i flera färguppsättningar. Bläddra i bildspelet nedan för att spana in några av plaggen.
Läs även:
Weekday lanserar kollektionen Remains – med fokus på hållbarhet
Stilikonen Alexa Chung lanserar ett eget klädmärke
Kate Moss frontar Calvin Kleins nya, heta kampanj
Foto: Stella McCartney, Adidas