Topshop gör comeback i Sverige

Redan den 8 februari kommer Topshop tillbaka till Sverige igen, men dock inte i en fysisk butik. Varumärket kommer att få en permanent plats på Nelly.com bland deras övriga varumärken.

I november 2015 lanserade Nelly sin första digitala pop-up shop exklusivt för Topshop, men nu vill varumärket återigen expandera på den svenska marknaden (och det är vi sjukt glada över)! Vår- och sommarkollektionen kommer att frontas av supermodellen Karlie Kloss. Kollektionen har inslag av 90-talets streetstyle, romantik och modern konst.

“Vår första digitala pop-up shop, exklusivt för Topshop, var en stor succé. Vi är därför stolta och glada att ingå i ett långsiktigt samarbete med det brittiska varumärket, och ge våra kunder möjligheter att köpa deras senaste kollektioner”, säger Magnus Månsson, VD på Nelly.com.

Se bilder från Topshops nya kollektion nedan:

Mer om mode:
Justin Bieber och Kendall Jenner i Calvin Kleins sexiga vårkampanj
Hudfärgade strumpbyxor för mörkhyade – äntligen i Sverige
Ruby Rose i Ralph Laurens supersnygga vårkampanj

Huvudbild
Foto: Topshop