
Kedja lanserar plus size-kollektion med en viktig kampanj
Kampanjen om plus size-kollektionen har inte bara ett viktigt budskap – den lämnar oss också med en stor dos pepp. Du måste spana in det här!
Det amerikanska varuhuset JCPenney som säljer allt från kläder till skor och smink har nu släppt en ny kampanj för sin plus-size-klädlinje ”Here I Am”. Och kampanjen har ett så sjukt viktigt budskap. Spana in videon!
Kampanjen lyfter fram ett gäng grymma brudar som alla har vänt osäkerheten över sina kroppar till att bestämma sig för att trivas med sig själva. Mer peppande video finns inte, för de här tjejerna är verkligen inte är rädda för att visa upp sina kroppar! Oavsett om det gäller att sjunga på scen, synas i bikini, eller ge sig ut på dansgolvet.
Tjejerna har verkligen helt rätt attityd. They kick ass, and we love it!
Läs även:
Modellen Ashley Graham släpper badkollektion i större storlekar
Den kurviga trenden är här (äntligen!)
Oretuscherade modeller fick bikinimärkets försäljning att öka
Foto: JC Penney