Annons
 

Elin Kling blir global ambassadör för Oriflame

 

 
Annons
 
Annons
 
 

 
Elin Kling med röda läppar på Mercedes-Benz Fashion Week i Stockholm.

Elin Kling med röda läppar på Mercedes-Benz Fashion Week i Stockholm.

Modeprofilen Elin Kling, 33, har inlett ett samarbete med den svenska sminkjätten Oriflame som är officiell huvudsponsor till Mercedes-Benz Fashion Week i Stockholm. I samband med modeveckan presenterade de även det nya sminkmärket The ONE som Elin kommer att vara global ambassadör för. Själva lanseringen av produkterna sker 20 mars.

Annons

– Det är en ära att få vara den globala ambassadören för Oriflame, ett företag som jag verkligen beundrar för dess värderingar och kunskap inom skönhet. Jag ser fram emot att inspirera Oriflames kunder världen över genom att dela med mig av min kreativitet och expertis, säger Elin.

Lanseringen av The ONE är den största i Oriflames historia och förutom Elin Kling kommer märket att ha lokala ambassadörer runt om i världen. Det kan vara trendsättare, makeupartister, bloggare, stylister eller journalister som tillsammans bildar The ONE Collective. De kommer att bevaka de senaste trenderna och dela med sig av tips och inspiration på Oriflames hemsida.

Läs även: Elsa Ekman: ”Mina ögonbryn har blivit mitt signum”

Elin Kling är global ambassadör för Oriflame och deras märke The ONE.

Elin Kling är global ambassadör för Oriflame och deras märke The ONE.

Elin Kling är global ambassadör för Oriflame och deras märke The ONE.

Elin Kling är global ambassadör för Oriflame och deras märke The ONE.

Av: Rose-Marie Söderlund Foto: All Over Press